چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

از کجا شماره مجازی تلگرام تهیه کنیم؟

۳۸۶ بازديد

از کجا شماره مجازی تلگرام تهیه کنیم؟
شماره مجازی یک شماره تلفن است ، در واقع وجود فیزیکی ندارد ، اما می تواند برای یک شماره واقعی کاربردهای زیادی داشته باشد. به این ترتیب نیازی به تهیه سیم کارت حامل ندارید ، فقط باید حساب را در برنامه و وب سایت ارائه دهنده شماره مجازی فعال کنید تا شماره مجازی مورد نظر شما فعال شود.

شماره مجازی تلگرام
شرکت ها و برنامه های شماره مجازی معمولاً شماره هایی از کانادا و ایالات متحده ارائه می دهند ، بنابراین برای داشتن شماره تلفن به کارت سیم کارت آمریکا یا کانادا نیازی ندارید.
اما برای داشتن یک تلفن ثابت باید مکان فیزیکی داشته باشید و برای مشاغل کوچک تهیه دفتر و اجاره هزینه های بسیار زیاد و غیرضروری است. اینجاست که فناوری تلفن های مجازی یا ابری به کار شما می آید. تلفن مجازی به دلیل قرارگیری در اینترنت نیازی به مکان فیزیکی ندارد. این بدان معنی است که می توانید با خرید یکی از بسته های ارتباطی "Office" از یک ارائه دهنده خدمات ارتباطی پیشرو بدون استفاده از آن در یک مکان خاص ، یک شماره تلفن ثابت دریافت کنید.

تلگرام محبوب ترین پیام رسان اندروید در بین کاربران ایرانی است که امروزه بیش از هر برنامه دیگری از آن استفاده می شود. این اپلیکیشن با ارائه سرویس ها و به روزرسانی های مکرر و ویژگی های خاص بسیار سریع توانست بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جلب کند. تلگرام به همراه اینستاگرام و واتس اپ از پر کاربردترین اپلیکیشن ها در ایران هستند. با رونمایی از توانایی ایجاد نامحدود گروههای خصوصی و عمومی ، کانالهای خبری و تفریحی ، تلگرام از همان ابتدا مورد استقبال کاربران قرار گرفت. تا به امروز ، تلگرام توسط بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی که با نصب نسخه اصلی تلگرام با یکدیگر صحبت می کنند ، بارگیری شده است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب تلگرام امکان ایجاد یک گروه و یک سوپرگروه است که توانایی پذیرش تعداد زیادی از اعضا را دارد و این یکی از محبوب ترین نکات برای افرادی است که می خواهند در گروه های شلوغ چت کنند. دوست دارند این کار را انجام دهند. با وجود تمام قابلیت های شگفت انگیز و بی شماری که با بارگیری تلگرام اصلی بدست خواهید آورد. جالب است بدانید که هیچ کسادی و خطایی در آن مشاهده نخواهید کرد و تیم توسعه دهنده تلگرام دائما در حال بهبود و رفع اشکالات خود است. علاوه بر این ، API قدرتمند تلگرام و امکان برنامه نویسی ربات های بسیار هوشمند و قدرتمند از دیگر ویژگی های عالی تلگرام است.

تلگرام اصلی اندروید از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است و این بدان معناست که به کاربران امکان می دهد انواع پرونده های چندرسانه ای و کلی خود را با سرعت بالا به مخاطبین خود منتقل کنند. بعلاوه ، از آنجا که تلگرام از پروتکل رمزنگاری امن به انتهای بومی استفاده می کند ، کاربران هیچ نگرانی در مورد امنیت پیام های خود در اینترنت ندارند.

امروز قصد داریم وبسایت نامبرکال را که به دلیل محبوبیت زیاد در بین کاربران رشد زیادی داشته را به شما معرفی کنیم.

شما با این سایت میتوانید انواع شماره ها از انواع کشورها را با بهترین قیمت ها دریافت نمایید.

برخی از کشور های پر فروش برای شماره مجازی تلگرام شامل کشور های روسیه ، قزاقستان ، چین ، مالزی ، الجزایر و.... میباشد که به ترتیب ، پرفروش ترین شماره از کشور ها در نامبر کال بوده است.

 منبع : https://numbercall.ir/apps/telegram/

شماره مجازی تلگرام چیست؟ چه کاربردی دارد؟

شماره مجازی، در واقع یک خط تلفن یا موبایل است که شما از یک کشور دیگر دریافت می کنید (بدون اینکه بخواهید سیم کارت آن کشور را خریداری کنید) و با کمک آن می توانید تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید آنهم بدون استفاده از شماره خودتان. کاربردهای دیگر شماره مجازی:

  • شماره های مجازی معمولاً توسط شرکت‌هایی از دو کشور کانادا و آمریکا این شماره‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. آیا این جالب نیست که بدون داشتن سیم کارت حقیقی این کشورها می‌توان شماره تلفنی اختصاصی از آن کشورها را داشت. در این نوع شماره‌ها شما نیاز به یک دستگاه یا خط تلفن ویژه ندارید.
  • برای ساخت اکانت های زیاد جیمیل (رمزارز) و یا ساخت اکانت تلگرام بدون شماره یا واتساپ بدون شماره و …. شماره مجازی کاربرد دارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.