چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

ساخت شماره مجازی رایگان تلگرام و اینستاگرام با Talk2

۴۲۸ بازديد
این برنامه یکی از محبوب‌ترین‌ها در زمینه ساخت شماره مجازی رایگان است.
Talk2 برای اندروید و iOS توسعه داده شده و در صورتی که دستگاه شما به این سیستم عامل‌ها مجهز باشد، می‌توانید از آن بهره بگیرید.
پیش‌تر این برنامه در گوگل پلی نیز عرضه شده بود اما در حال حاضر ظاهرا از این فروشگاه حذف شده است.

بعد از نصب این برنامه کم‌ حجم، می‌بایست ابتدا شماره تلفن واقعی خودتان را به آن بدهید تا حساب کاربری شما در Talk2 ایجاد شود.

سپس یک شماره مجازی رایگان از کشور فیلیپین به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن برای ثبت نام در اینستاگرام و تلگرام (و برخی شبکه‌های اجتماعی دیگر) بهره ببرید.
یعنی مثلا هنگام ساخت اکانت تلگرام، شماره مجازی ساخته شده را به این پیام‌رسان می‌دهید تا SMS تایید که حاوی کد ورود به برنامه است، برای شما ارسال شود.
سپس به برنامه Talk2 مراجعه و کد دریافت شده را در تلگرام وارد می‌کنید؛
به همین راحتی حساب شما ساخته می‌شود!
شماره مجازی رایگان در این برنامه با کد 63+ آغاز شده که مربوط به کشور فیلیپین است و نمی‌توانید شماره مجازی رایگان از کشور دیگری را از این برنامه بخواهید.

آیا می توان شماره خود را در تلگرام پنهان کرد؟

هنگام ثبت نام در تلگرام، باید به برنامه اجازه برقراری و دریافت تماس با شماره خود را بدهید و شماره تلفن خود را وارد کنید. متأسفانه، اگر بخواهید با شماره اصلی خود در تلگرام ثبت نام کنید، باید این اطلاعات را در اختیار این پیام رسان قرار دهید.

البته تلگرام از شماره برای برقراری ارتباط با شما استفاده نمی کند و این شماره را با سایر کاربران به اشتراک نمی گذارد. نام کاربری شما رمز شناسایی شما در سرویس می شود.

آموزش پنهان کردن شماره در تلگرام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.